Tämä viikonloppu piti sisällään erittäin paljon tosi hyviä juttuja. Olen oppinut yhtä jos toistakin ja saanut aivan uuden elämyksen. Elämyksen jota en vaihtaisi pois mistään hinnasta.

Perjantaina olin klubilla ja tapasin Mr. R jonka kanssa pari viikkoa sitten olin yhdessä. Me tanssimme tiiviisti yhdessä tanssilattialla ja suutelimme. Löysimme klubilta hämärän nurkan jossa sitten kunnolla kuhertelimme.. Yht'äkkiä meidät keskeytettiin ja kysyttiin jos meidän kuvan sai ottaa.. suostuimme ja niin tässä nyt pääsi käymään, että ensi perjantaina on kuva lehdessä. *Ouch* Saa nähdä jos se jotenkin vaikuttaa maineeseni tässä kaupungissa. Onhan se nyt ihan kamalaa kun on kuva miehen seurassa ja vielä molempien nimet mukana. Ei tästä hyvää seuraa..

Joka tapauksessa.. lauantaina olin ulkona jälleen toisella klubilla. Mr. R petti minut täysin. Oltiin sovittu että tavataan kun ollaan juhlittu valmiiksi. Olin ostanut uudet alusvaatteet ja kaikki, mutta ei tuo tyyppi soittanut. Kun kello löi 12 sinä yönä päätin pitää hauskaa täysillä. Tanssin ilman tippaakaan alkohoolia kropassa.. ja hetken kuluttua näin todella komean miehen toisella puolella lattiaa. Hän oli pukeutunut trendikkäästi kuin Justin Timberlake.. hattu päässä ja kaikki! Päätin että hänet tahdon mukaani tänä iltana. Tanssin hänen luokseen ja hän sanoi heti että oli katsellut minua pitkään. Ei kestänyt kauan ennen kuin istuimme taksissa matkalla hänen luokseen. Koin kuumimman yön mitä koskaan olen kokenut tähän mennessä. Olimme kuin luotu toisillemme. Hän teki kaikki oikein ja hän kertoi kuinka hänen mielestään olin jumalatar sängyssä. Sexasimme muutaman tunnin enne kuin hän otti minut kainaloonsa ja nukahdimme. Heräsin, pistin vaatteet päälleni .. hän kysyi numeroani.. olin kuolla.. luulin ettei sellainen uros ikinä kyllä enää tahdo minua tavata. Annoin sen hänelle, suutelimme intohimoisesti ja minä astelin ulos sateiseen pimeään aamuun. 

Koko aamupäivän ajattelin ettei hän varmasti minulle tule soittamaan. Mutta niinpä niin.. kun kello oli 4 iltapäivällä sain viestin hurmurilta. Hän toivoi saavansa nähdä minut vielä uudestaan ja kokea Dejá Voun. Valitettavasti meillä nyt kylläkin on noin 500 kilometriä välimatkaa. Mutta eiköhän se tästä. Jos me toimimme sängyssä, emmeköhän toimi myös muualla. Ja jos se todella on rakkautta (oi, aika iso sana) me löydämme kyllä toisemme vaikka siihen aikaa kuluisikin.

Olen niin onnellinen juuri nyt, että sitä on sanoin vaikea kuvailla.