En taaskaan ole saanut nukutuksi kunnolla koko yönä. Pyörin vain ympäri ja näen Hänen kasvonsa ja tunnen Hänen kosketuksensa ihollani. Joo, se on vieläkin se sama henkilö, jonka kanssa jaoin petiä sunnuntaina. Tänään on jo tiistai enkä ole kuullut mitään hänestä vieläkään. Tahtoisin lähettää hänelle viestin ja udella jos hän ei tahtoisi lähteä kanssani uusille treffeille. Mutta jos tekisin sen pelkään, että hän tulkitsisi sen merkkinä siitä että tahdon enemmän kuin vain petikaverin. Ja niin kai tässä on päässyt käymään - en osaa olla vain petikaveri, tarvitsen enemmän!

Tai ehkäpä olen vaan saanut jonkun pöpön.. En voi syödä mitään, treenaan kroppaani ja peilailen itseäni jatkuvasti. Enkä voi lähteä ulos ilman, että olen edustavassa kunnossa. Pitäähän hiukset olla siististi ja hyvä jos vielä tuoksuu hyvälle. Muuten istun vaan ja mietin mitä hän mahtaa ajatella ja tuntea.

Eilen piti käydä ruokaostoksilla, mutta eihän siitä tullut yhtään mitään. Sain mukaani kaupasta vain hedelmiä ja marjoja.. ja tupakkapaketin. En oikeastaan röökaa, mutta olen niin jännittynyt ettei muu auta ottamaan iisisti. Tänään olen syönyt vain yhden greipin ja juonut vettä.. niin - aika väsynyt olen.

Kaikkein eniten pelkään etten kuule hänestä enää koskaan mitään, vaan seuraavan kerran tapaan hänet juuri tuolla yökerholla nyt viikonloppuna ja näen hänet jonkun toisen kanssa. Mitenkä se pitäisi sitten tulkita? 

A) Ei kiitos, et todellakaan ole minun makuuni.. muistathan mitä tapahtui sunnuntaina

B) Nyt olen siirtynyt seuraavaan kohteeseen.. sainhan jo sinut sänkyyn.. time to move on

C) Olen itseasiassa kiinnostunut, mutta sinä olet sanonut ettet tahdo mitään pysyvää, joten näytän nyt että minäkin osaan olla välittämästä sinusta

Voi jessus.. miksi minä aina ihastun miehiin jotka eivät tahdo mitään muuta kuin seksikaverin? Kuinka saan hänet pois mielestäni ja saatan palata normaaliin elämääni? Tahdon syöda suklaata ja pitsaa ilman että kroppani sanoo vastaan. Tahdon nukkua läpi koko yön ja herätä aamulla virkeänä.

Mikä on tautini nimi ja kuinka se parannetaan?