Foxy on nyt aivan sekaisin. En tiedä pitäisikö sitä jatkaa tätä sielutonta bailaamista illasta toiseen aina uusien miesten kanssa, vai olisiko jo aika yrittää löytää uusi vakituinen mies? Enhän ole oikeastaan ollut sinkku enempää kuin 5 viikkoa, mutta kyllä sitä aika ikävä on iltaisin yksin istua kotona.

Lisäksi melkein kaikki kaverini ovat joko kihloissa, naimisissa tai hankkimassa lapsia. Minä se vaan olen juuri eronnut enkä tiedä pitäisikö sitä satsata jo uuteen suhteeseen. En tahdo tulla petetyksi tai jätetyksi.. mutta tahdon tuntea olevani rakastettu. Tahdon kuulla sanat "Rakas" "Äiti" ja "Seksikäs" (ei välttämättä kylläkään siinä järjestyksessä). Samalla tahdon saada vapauteni.. vapauden tehdä ihan mitä vaan milloinka vaan. Enkähän minä kylläkään saisi jatkaa minun lisäansiotöiden tekemistä.. siinäpä monelle miehelle olisi aivan liikaa purtavaa. En tahdo olla mikään seksilelu ja sellainen minusta varmasti tulisi jos he tietäisivät.

Lisäksi minun on vaikea valita mistä päin maailmaa hakisin seuraavan mieheni.. Olen tietenkin kiinnostunut Amerikkalaisista, Suomalaisista ja Ruotsalaisista. Vaikka kylläkin nuo Ruotsalaiset miehet ovat aika häijyjä. Olinhan nyt viimeksi juuri Ruotsalaisen kanssa naimisissa. He yrittävät olla jotakin mitä he eivät ole lainkaan. Monella on sitäpaitsi uskomaton tavoite olla jonkin asteinen International Playboy. Joo.. näin on.. ja en enää jaksa tulla hyväksikäytetyksi.

Onko sitten minun väärin olla ulkona joka viikonloppu ja yrittää etsiä Häntä? Ehkäpä Hän ei käy ulkona lainkaan.. tai sitten Hän on siellä mutta en vaan löydä väkijoukosta. Kuinka siis erotan juuri Hänet ensi kerralla kun olen bailaamassa? ..Onko se hän joka seisoo drinkki kädessä ja näyttää sivistyneeltä vai onko hän se joka tulee luokseni ja yrittää simuloida yhdyntää tanssilattialla? Toivottavasti ei ainakan tuo viimeinen.. 

Ei.. kyllä sitä on jatkettava tätä sinkkuelämää ainakin viikonloppuun asti..