Nyt on taas viikonloppu juhlittu. Tai olin vain ulkona perjantaina, eilen ei todellakaan huvittanut lähteä ulos bailaamaan. Perjantaina olin tyttökavereitten kanssa huvittelemassa. Klubilla minulle esiteltiin Mr. M. Hän tanssi kanssani hetken, lähti sitten pois ja tuli takaisin ja taas jätti minut tanssimaan täysin yksin kavereitteni kanssa. Hermostuin tähän täysin moukkamaiseen touhuun ja sanoin jätkälle että "Kuule, mikä tässä nyt on? Aiotko tanssia kanssani, vai..?". Hän meni ihan hämilleen jotenka vedin hänet mukanani rauhalliseen nurkaan istumaan ja selvittämään tilannetta.

Siellä hän tunnusti että oli aivan hurmaantunut minun olemuksestani.. "Olet todella hyvän näköinen.. siis ihan todella kaunis ja kun sanon kaunis niin meinaan todella sitä! Et ole vain hyvän näköinen vaan ihan oikeasti todella ihastuttavan täydellisen kaunis.". "Tanssit todella hyvin, enkä minä oikein osaa, silmäsi ja otteesi ovat jumalaiset..olet kaikki mitä aina olen naisessa hakenut..". Juttelimme vaikka kuinka kauan ja kerroimme toisillemme kaikenlaista kivaa ja vähemmän kivaa. Hän kertoi että hänellä on 5-vuotias tytär ja minä siihen vaan "Jaaha, ja oletkai sitten naimisissakin?". Hän meni aivan vaisuksi ja myönsi sitten, että hänellä on kotona nainen.. ei kylläkään vaimo, mutta tyttöystävä. Samaan hengenvetoon hän lisäsi ettei hän istuisi minun kanssani klubilla ja pitäisi minua kädestä jos hänen suhteensa olisi täysin kunnossa. Minä siinä vain tokaisin että minulla tuo kunnioitus suhteita kohtaan on sen  verran korkea etten ikinä alkaisi pelehtiä varatun miehen kanssa - ja hän sanoi että heidän suhteensa periaatteessa on täysin loppu. Lähetin hänet kotiin, mutta vaihdoimme numerot ja sanoin että hän todella on ihana mies ja kun hän on selvittänyt koti-asiat niin olen valmis lähtemään treffeille.

Nyt siinä kuitenkin pääsi käymään niin että meillä on ollut yhteyttä toisiimme koko eilis illan ja tänään. Kirjoitamme suloisia viestejä kerromme tunteistamme. Hän yrittää olla varovainen, koska tyttöystävä nyt kuitenkin on kotona ja minä se vaan toivon että hän sanoisi "bye,bye" tyttöystävälleen. Onhan se aika ilkeää, mutta mitä tässä pitäisi tehdä. Sellaisia henkilöitä kun tämä Mr. M on ei joka päivä kohtaa. Mutta toiseksi naiseksi en tahdo ryhtyä.. on kappale jonka teema on ettei pitäisi varattuihin miehiin luottaa ja niin siinä aika usein käy ettei mis jätä vaimoa/avo-vaimoa/tyttöystävää.. vaan pitää sinut leikkikalunaan. Ja kuten sanottu jo aikaisemmin, minä en tahdo olla mikään leikkikalu!